nedeľa 15. januára 2012

Čo som dostala v novoročnej výmene mydiel II a nový dodávateľ zložiek kozmetiky a mydla


Tieto dve nádherné mydlá som dostala v ďalšom balíčku od Ivana. 

Vľavo: Dvojfarebné s kozím mliekom. Zloženie: kokosový, olivový, rastlinný a avokádový olej, včelí vosk, a silice: levanduľa, škorica, citrón, paprika na farbenie

Vpravo: Mydlo s morskou soľou, pepermintou a marockým ílom (rhassoul). Zloženie: kozie mlieko, kokosový olej, olivový olej, rastlinný olej, avokádový olej, morská soľ, rhassoul a pepermintová silica. 


Ešte som ich ani nestihla vyskúšať, aj keď by som rada, ale musím mydlá skúšať jedno pod druhom, a mám ešte zásoby od Karkulky a duun (ešte raz vďaka, dámy)!

Ale v balíčku boli aj ďalšie prekvapenia. Ivan má koziu farmu a dlhoročné skúsenosti s výrobou mydla. Pretože tak ako my dobre vie, že na slovenskom trhu chýba poriadny dodávateľ základných zložiek pre výrobu mydla i kozmetiky, rozhodol sa skúsiť to aj na tomto poli. niektorí/é ste zaznamenali, že už inzeroval aj na fóre. Ale nie sú zložky ako zložky, kvalita sa môže byť rozličná, a tak sme si vymieňali názory, až sme sa dohodli, že pre Vás kriticky otestujem vzorky jeho potenciálnych dodávateľov na konkrétnych receptoch. Je to teda výzva, pretože budem musieť vymýšľať nové recepty ako v mydle, tak i v kozmetike, ale to ma samozrejme baví, a takáto spolupráca sa mi páči. Teda, musím tiež poďakovať Ivanovi za prejavenú dôveru, ale nebojte sa, dohodli sme sa, že budem kritická a nebudem robiť žiadnu falošne pozitívnu reklamu!

Ivanova Farma Slobody zatiaľ nemá svoje vlastné stránky (v príprave), ale niektoré zložky i jeho výrobky si môžete kúpiť na http://www.sashe.sk/farma.Slobodya ak mu napíšete, pošle Vám aktuálny, ešte teplý, práve z rúry vytiahnutý cenník, posiela na dobierku a hlavne: je flexibilný, ak niečo nemá, snaží sa to zohnať. Kontakt: i.c@centrum.sk,  

Na inú nôtu, mám už fotodokumentáciu prípravy tekutého mydla, len som to ešte nestihla spísať, ale v najbližšej dobe to zavesím!

A stále testujem tie domáco vyrobené emulgátory, čítam teraz veľa článkov o teórii, je toho hromada, zavesím to do druhého článku o emulgátoroch.

Mydlu a domácej kozmetike zdar!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára